28/03/2024
بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم کدام است؟

اقامتگاه های بوم گردی قشم یکی از مهم ترین قسمت های سفر به می باشد. سفر به قشم یکی از بهترین سفرهای افرادی است که به ایرانگردی علاقه مند هستند برای اینکه بتوانید یک سفر دلپذیر داشته باشید میتوانید در اقامتگاه های بومگردی قشم ساکن شوید و یا این که اتاقی در یکی از هتل های قشم رزرو کنید.

بومگردی قشم

بومگردی قشم

بهترین جاهای دیدنی قشم کجاست؟

قشم یکی از برزگترین جزیره های ایران محسوب می شود که طبیعت زیبایی دارد هم اینکه از نظر تاریخی قدمت بالایی دارد. اگر به طور دقیق بخواهیم در مورد قشم بگویم این است که قشم 10 برابر بیشتر از کیش می باشد. همین فضای زیاد باعث شده است که مناطق دیدنی از هم فاصله داشته باشند.

طبیعت قشم غنی و متفاوت از بسیاری از دیگر نقاط کشور است. زمانی که به قشم سفر می‌کنید، احتمالا سری هم به جزایر همسایه می‌زنید. جزیره هرمز و جزیره هنگام، تماشایی‌های زیادی برای شما دارند. خیلی از افراد در فصل زمستان و پاییز به قشم سفر می کنند در این فصل ها هوای قشم بسیار مطلوب می باشد.

برای سفر به قشم با ماشین شخصی خود به بندرعباس بروید و از طریق بندر پل و بندر لافت، سوار کشتی شده و به آن جا سفر کنید و یا اینکه از آژانس های مسافرتی شیراز بلیط هواپیما دریافت کنید و در قشم، به اجاره خودرو بپردازید.

اگر به قشم سفر می کنید حتما از این جاهای دیدنی که در ادامه نام می بریم دیدن کنید:

  1. دره ستارگان
  2. جزیره ناز قشم
  3. تنگه چاهکو
  4. جنگل حرا
  5. غار خربس
  6. غار نمکدان
  7. روستای گوران
  8. جزیره هنگام
  9. دره تندیس
  10. دره مجسمه
  11. دره سکوت
  12. قلعه پرتغالی ها
  13. فرش خاکی هرمز
  14. معدن خاک سرخ
  15. ساحل نقره ای هنگام
  16. بازارچه محلی هنگام
سفر به قشم

سفر به قشم

بهترین اقامتگاه های بومگردی قشم

در ادامه می خواهیم نکات مهم سفر به قشم ، بهترین و معروفترین اقامتگاه های بوم گردی قشم را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهتر و راحت تر آن را انتخاب کنید.

اقامتگاه خانه دوست قشم

تصور کنید در خانه‌ای هستید که بیش از 80 سال قدمت دارد، دیوارهای کاهگلی و درهای دولنگه چوبی با کوبه‌ای زیبا روی آن. این تصوری است که اگر به خانه دوست مراجعه به حقیقت می پیونند. اقامتگاه خانه دوست در شهر ساحلی سوزا قرار دارد، با فاصله کمی از ساحل با معماری سنتی و بومی خود منطقه.اتاق‌های این اقامتگاه کاملاً سنتی هستند، به‌جای تخت رختخواب دارند و به جز دو اتاق VIP ساکنان سایر اتاق‌ها می‌توانند از سرویس بهداشتی و حمام اشتراکی حیاط استفاده کنند.

بوم گردی خانه دوست در قشم یک اقامتگاه معمولی نیست، یک خانه 80 ساله است که همه داستان‌های کهن و اصالتش را حفظ کرده است. حیاط بزرگ و با صفای آن، اتاق‌های زیبایش، تخت و صندلی‌های وسط حیاط که از همان ابتدا جذبتان خواهد کرد و جزئیاتی مثل گلیم کف اتاق‌ها، کوزه‌های گلی و گلدان‌های پای ستون‌ها، همه به شما می‌گوید که به اقامتگاه خاصی قدم گذاشته‌اید.

این اقامتگاه 7 اتاق عادی و 3 اتاق VIP دارد. اتاق بادگیر، دره ستاره ها و میلس اتاق‌های VIP این اقامتگاه هستند که گنجایش بالاتر، امکانات بیشتر از جمله یک آشپزخانه و حمام و دستشویی اختصاصی دارند.

موسیقی که چاشنی زندگی جنوبی‌هاست، اینجا چاشنی سفرتان هم تکمیل است! دورهمی شب‌هایتان را با گوش‌دادن به موسیقی زنده جنوبی گرم‌تر کنید. اینجا به آن بزم جنوبی می‌گویند، صدای ساز، آوازخوانی، کف زدن و کمی رقص مثلاً رقص سرکنگی!

اقامتگاه خانه دوست سوزا فاصله کمی با بیشتر جاهای دیدنی قشم دارد. فاصله این اقامتگاه تا قشم 23 کیلومتر، تا جزیره ناز 2 کیلومتر، تا دره ستارگان 9 کیلومتر، تا هنگام 17 کیلومتر و تا جنگل حرا کمتر از 1 ساعت است.

توجه: در صورتی که ساکن شیراز هستید و می خواهید به قشم سفر کنید می توانید به لیست آژانس های برگزارکننده تور قشم از شیراز با بهترین قیمت مراجعه کنید.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم – خانه دوست قشم

اقامتگاه بومگردی فردیس قشم

یک اقامتگاه کاملا متفاوت است. با اجاره این اقامتگاه، می‌توانید ساکن کپرهای ساخته شده از برگ درختان نخل باشید. البته این نکته تنها چیزی نیست که این اقامتگاه را متفاوت می‌کند. اقامتگاه بومگردی فردیس، یک اقامتگاه ساحلی در قشم است که با انتخابش می‌توانید به ساحل زیبای جزیره نیز در فاصله‌ای 60 متری دسترسی داشته باشید.اینجا انتخاب کسانی است که دوست دارند شب و روز از صدای امواج دریا و نسیم تازه‌ای که با خود به همراه می‌آورد، لبریز شوند

این اقامتگاه، 15 اتاق دارد و می‌تواند 25 میهمان را در درون خود جای دهد. علاوه بر رستوران محلی، آلاچیق‌های چوب و زمین ساحلی نیز از جمله امکانات اقامتگاه بومگردی فردیس قشم است. البته فراموش نکنید اتاق‌های این اقامتگاه هرند با کاهگل و چوب نخل ساخته شده و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی دارد اما فاقد پنجره است. اتاق های 15 متری این اقامتگاه یکسان هستند و همگی سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی دارند.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

بهترین اقامتگاه های بومگردی قشم – بوم گردی فردیس

اقامتگاه بوم گردی نخل ناخدا قشم

روزهای قشم پر از هیجان و تفریح است، مخصوصاً که از اقامتگاه بوم گردی نخل ناخدا در قشم تا جنگل حرا و بام قشم 10 دقیقه، یکی از دیدنی های عجیب قشم یعنی تنگه چاه کوه 25 دقیقه، تا جزایر ناز و دره ستارگان کمتر از 45 دقیقه و تا غار نمکدان کمتر از 1 ساعت فاصله دارید.

به سمت یکی اتاق های اقامتگاه بوم گردی نخل ناخدا در قشم که  رزرو کرده‌اید، بروید و وسایلتان را آنجا بگذارید. کمی روی تخت‌های تمیز و راحتش استراحت کنید یا در حمامش دوش آب گرم دلچسبی بگیرید. حتماً شنیده‌اید جنوبی‌ها خون‌گرم هستند، مگر نه؟ اینجا مهمان نخل ناخدا که باشید همه چیز از صفر تا صد برایتان محیاست! از صبحانه و ناهار و شام تا لیدرهای محلی که همراهتان می‌شوند تا این جزیره عجایب را قدم‌به‌قدم بگردید!

قشم گردی

اقامتگاه های بومگردی قشم

در آینده اطلاعات بیشتر و مفید تری در مورد سفر به قشم و دیگر نقاط دیدنی ایران برای شما ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *