24/04/2024
تور دبی از شیراز

تور دبی از شیراز

لیستی از بهترین دفاتر و آژانس ها برگزار کننده تور دبی از شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. برای اطلاع نحوه رزرو تور های ارزان قیمت و لحظه آخری و اطلاعات تکمیلی تا انتها با سایت نیک هجرت همراه باشید.

تور دبی نوروز 1402 از شیراز

تور لحظه آخری دبی از شیراز

تور دبی از شیراز

ردیفنام آژانسنشانیشماره تماس
1آژانس خدمات مسافرت هوایی و گردشگری طاها پرواز آسمانشیراز، خیابان قصرالدشت، چهارراه زرگری، ساختمان بارانا، واحد 9609175065100
09902028026
07133601260
07133601262
2آژانس هواپیمایی و جهانگردی مهام گشت اسپادشیراز، بلوار زرگری، حدفاصل کوچه 14 و 1609171118405
07136275061
07136261746
09377946247
3آژانس هواپیمایی سفرهای مهتابشیراز، خیابان قدوسی شرقی، بعد از کوچه یک، روبروی کارواش قدوسی07138436161
4آژانس هواپیمایی الهام پروازشیراز، بلوار امیرکبیر، روبروی باغ حوض، برج صنعت09224691906
5آژانس هواپیمایی نکو اوج فارسشیراز، میدان مطهری، مرکز خرید الهیه07138430035
6آژانس مسافرتی قیطران پرواز پارسشیراز، خیابان عفیف آباد، مجتمع سعدی07136295022
7آژانس مسافرتی حقا گشتشیراز، ابتدای بلوار چمران، جنب پمپ بنزین ابیوردی09037921120
8آژانس مسافرتی کوپالشیراز، خیابان عفیف آباد، مجتمع تجاری سعدی09173455949
9گروه مسافرتی گردشگرانشعبه شیرازمال : شیراز، بلوار ستارخان
شعبه رودکی : شیراز، بلوار زند، خیابان رودکی
شعبه چنچنه: شیراز، فلکه گاز، خیابان جهادسازندگی
شعبه میدان احسان: شیراز، نبش میدان احسان
09170906511
07191009293
07191009291
10آژانس خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی نیک هجرتشیراز، خیابان قصردشت، چهار راه زرگری09025019100
11آژانس مسافرتی روجا گشتشیراز، چهارراه زرگری، روبروی برج بارانا07136277460
12آژانس گردشگری فارس یکتا سیرشیراز، خیابان زند، هتل بین المللی پارس09305518112
13آژانس خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ستاره آسمانشیراز، خیابان خاکشناسی، چهارراه خاکشناسی07132296314
14آژانس هواپیمایی سفرهای آرمانی پارسشیراز، بلوار ستارخان، مجتمع تجاری هامون07136481188

نحوه رزرو تور دبی از شیراز

دبی عروس خلیج فارس، بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی یکی از مدرن ترین شهرهای جهان می باشد. این شهر از سمت جنوب همسایه کشورمان محسوب می شود و یکی از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری خاورمیانه محسوب می شود. دریافت ویزای دبی یکی از واجبات این کشور می باشد و اگر شما می خواهید به این کشور یعنی امارات سفر کنید باید حتما ویزای آن را دریافت کنید.

زبان رسمی مردم عربی می باشد و به صورت معمول مکالمات روزمره در این کشور عربی است اما به دلیل توریست ها ومهاجرین نیز زبان انگلیسی نیز رواج پیدا کرده است. هم چنین در این کشور می توانید زبان های هندی، فارسی، بنگالی و چینی در بین مردم مشاهده کنید. هم چنین در نظر داشته باشید که دبی یک شهر بسیار گرم می باشد و سفر در تابستان می تواند آزار دهنده باشد.

نحوه رزرو تور ارزان قیمت دبی از شیراز چگونه است؟

می توانید تورهای ارزان و آف خورده دبی را از شیراز به صورت مستقیم با پرواز ایرانی رزرو کنید. در نظر داشته باشید که پرواز مستقیم از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به دبی امکان پذیر است. اما اگر می خواهید برای بلیت هواپیما هزینه کمتری پرداخت کنید، می توانید از پرواز غیرمستقیم استفاده کنید. همچنین با انتخاب هتل های سه ستاره و تفریحات ارزان قیمت، هزینه کمتری برای اقامت و تفریح در دبی پرداخت کنید به نسبت به هتل های لوکس امارات و تفریحات لاکچری دبی.

تور دبی از شیراز

قیمت و پکیج های تور دبی

قیمت تور دبی از شیراز چقدر است؟

نمیتوان قیمت دقیقی برای تورهای گردشگری به دبی اعلام نمود به این دلیل که هتلی که در آن اقامت می کنید، تعداد روزهای اقامت شما، خدماتی که از هتل و آژانس دریافت می کنید، تور لیدر، ویزا و … در هزینه نهایی شما تاثیر گذار خواهد بود. برای اطلاع از قیمت های تورهای مختلف می توانید با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید.

اواسط پاییز تا اوایل بهار از لحاظ آب و هوایی و از نظر کاهش مسافران، بهترین زمان برای رزرو تور دبی می باشد. بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر شیراز به دبی، فصل تابستان است. در این بازه زمانی قیمت تور شیراز به دبی ارزانتر است. در صورتی که آژانس موردنظرتان را مشاهده نمی کنید می توانید به لیست آژانس های مسافرتی تور خارجی از شیراز از سایت نیک هجرت مراجعه کنید.

پروازهای شیراز به دبی

ایرلاین ‌های ایران ایر، فلای دبی و قشم ایر دارای پروازهای بدون توقف از فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به فرودگاه بین‌المللی دبی را دارا هستند و شما با توجه به بودجه و زمان سفرتان می توانید هریک از این پروازها را انتخاب نمایید.

تور لحظه آخری دبی از شیراز چقدر است؟

رزرو تورهای لحظه آخری دبی بستگی به داشتن ویزای مورد نیاز دارد. در صورتی که قبل از رزرو تور دبی ویزای امارات را اخذ کرده باشید، می توانید در صورت وجود پرواز لحظه آخری، تور دلخواهتان را رزرو کنید. اما اگر ویزای دبی را ندارید، ابتدا باید اقدامات لازم برای اخذ آن را انجام دهید. توجه داشته باشید که صدور ویزا برای دبی ممکن است 5 تا 7 روز کاری زمان بر باشد، بنابراین نمی توانید تور لحظه آخری دبی را از شیراز رزرو کنید.

تور دبی از شیراز

تور لحظه آخری دبی

سوالات متداول

  • برای سفر به دبی به چه ویزای نیاز است؟

برای سفر به دبی از ایران، شما به یک ویزای توریستی برای اقامت کوتاه مدت نیاز دارید. ویزای توریستی برای ایرانیان به صورت الکترونیکی قابل دریافت است. برای اخذ ویزا، شما باید مستندات زیر را تهیه کنید:

1. پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار بعد از تاریخ ورود به دبی.
2. بلیط رفت و برگشت.
3. رزرو هتل یا تأیید محل اقامت در دبی.
4. بیمه مسافرتی که شامل تحقق پوشش در صورتی که نیاز به درمان پزشکی داشته باشید و بازپرداخت صرفا استرداد وجه بلیط را پوشش دهد.
5. در صورت داشتن رکورد سوابق جنایی، مطابق تقاضای ویزای دبی، باید مدارک مربوط به محکومیت را تهیه کنید.
6. استنادات مالی که نشان دهنده این است که شما قادر به تأمین هزینه های سفر هستید.

از طریق وبسایت رسمی وزارت داخلی امارات متحده عربی (www.moi.gov.ae) می توانید برای اخذ ویزا اقدام کنید. همچنین می توانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر نیز درخواست خود را ثبت کنید.

  • برای خرید تور مسافرتی به دبی از شیراز کی اقدام کنم ؟

برای خرید تور مسافرتی به دبی از شیراز می‌ توانید به چندین روش اقدام کنید:

1. آژانس های مسافرتی: می‌ توانید به آژانس‌ های مسافرتی معتبر در شیراز مراجعه کنید و با مشاوران آن‌ها درباره تورهای مسافرتی به دبی صحبت کنید. آژانس ها می‌توانند آخرین تورها، قیمت‌ها و جزئیات سفر را به شما توضیح دهند و برای شما رزرواسیون انجام دهند.

2. تماس با هواپیمایی‌ ها: می توانید با هواپیمایی‌ هایی که پروازهای مستقیم از شیراز به دبی انجام می‌ دهند، تماس بگیرید و بپرسید که آیا آن‌ ها تور مسافرتی به دبی نیز ارائه می‌ دهند یا خیر. همچنین، هواپیمایی‌ ها ممکن است کمپین‌ ها و تخفیفات ویژه را پیشنهاد دهند که می توانید از آنها بهره‌ برداری کنید.

به هر حال، قبل از اقدام به خرید تور مسافرتی، توصیه می‌ شود تحقیق کنید و تمام جزئیات سفر از جمله قیمت‌ ها، بلیط هواپیما، اقامت، ترانسفر و سایر خدمات را بررسی کنید تا از قیمت مناسب و کیفیت خدمات اطمینان حاصل کنید.

  • بهترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟

آب و هوای گرم دبی باعث شده است که تابستان های خیلی سختی داشته باشد به همین دلیل خیلی از افراد فصل زمستان و پاییز را برای سفرشان انتخاب می کنند. همچنین در ماه رمضان نیز آفر های ویژه برای گردشگران در نظر گرفته می شود که می توانید از آن استفاده کنید.

  • تور دبی را چند روزه رزرو کنیم؟

برای رزرو تور دبی باید به نکاتی مانند تفریحاتی که می خواهید داشته باشید، هزینه ی که می خواهید پرداخت کنید، ویزای خودتان توجه داشته باشید.

  • آیا امکان افزایش مدت اقامت در تورهای دبی وجود دارد ؟

بسته به اعتبار ویزا و ظرفیت هتل ها و پرواز می توانید مدت اقامت خود را افزایش و یا کاهش دهید .

اگر می خواهید دیدنی های چین را ببینید همین حالا به مطلب تور چین از شیراز بروید و آژانس مسافرتی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تور دبی از شیراز

تور دبی از شیراز

رزرو هتل های دبی

یکی از بهترین قسمت های سفر به دبی، رزرو هتل های شیک و 5 ستاره می باشد. برای این که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید می توانید به صفحه اختصاصی آژانس های مسافرتی شیراز که در ابتدای این صفحه لیست آنها را مشاهده می کنید مراجعه نمایید و از طریق دکمه چت آنلاین، مشاوره دریافت نمایید.

بهترین هتل های دبی

در ادامه تعدادی از بهترین هتل های دبی را به صورت مختصر به شما معرفی می کنیم.

Shangri La Hotel هتل شانگری لا: از این هتل 5 ستاره تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه، ۱۰ دقیقه با ماشین راه است. هتل شانگری لا دارای مرکز سلامتی است که در آن امکاناتی مانند اسپا و ماساژ به‌همراه تب سنتی چین ارائه می‌شود. هتل شانگری لا ۸ غذاخوری نیز دارد. رستوران شانگ پالاس در هتل غذاهای سنتی سرو می‌کند. برای خوردن غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای می توانید به غذاخوری دن آلفونسو در هتل بروید.

Jumeirah Mina ASalam هتل جمیرا مینا سلام: این هتل 5 ستاره در منطقه جمیرا قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه ۲۵ دقیقه، تا دبی مدیا سیتی ۱۰ دقیقه و تا بازار امارات ۵ دقیقه است. هتل سرویس رفت و آمد به مراکز خرید امارات را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد و در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی از هتل نیز انجام می‌شود. هتل جمیرا مینا سلام بهترین انتخاب برای افرادی است که به ساحل، ریلکس کردن و غذا علاقه‌مند هستند. اتاق‌های این هتل، چشم‌اندازی از خلیج‌فارس، رودخانه‌های جمیرا و باغ‌های سرسبز اطراف را دارا هستند. تمام اتاق‌های هتل با بالکن خصوصی، حمام اختصاصی و مبلمان تجهیز شده‌اند.

سخن پایانی:

در این مطلب بهترین نکات جهت رزرو تور و هتل های دبی را اعلام نموده ایم. از این که با سایت نیک هجرت همراه بودید سپاس گذاریم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *