25/04/2024
سریع ترین راه دریافت مهاجرت به انگلستان

سریع ترین راه مهاجرت به انگلستان

سریع ترین راه مهاجرت به انگلستان

در این مقاله می خواهیم در مورد راه های مهاجرت به به انگلستان اطلاعات لازم را ارائه بدهیم. با مطالعه این مقاله سریعترین و تضمینی ترین راه های دریافت اقامت استرالیا را مشاهده می کنیم. خوب قبل از این که بخواهیم در مورد اقامت به انگلستان اطلاعات لازم را کسب کنیم باید بدانیم که کلا اقلیم انگلستان چیست و برای چه افرادی مناسب می باشد و سپس روش های مهاجرت را کسب کنید.

همه چیز در مورد انگلستان

انگلستان یکی از کشور های مهاجر پذیر محسوب می شود و سالانه مهاجران زیادی نیز می گیرد. انگلستان یک کشور قوی از نظر اقتصاد می باشد و بازار کار مناسبی نیز دارد به خصوص برای افراد متخصص. هم چنین طبیعت زیبایی که دارد باعث می شود خیلی از افراد خواهان اقامت در انگلستان باشند.

همه چیز در مورد مهاجرت به انگلستان

همه چیز در مورد مهاجرت به انگلستان

مزایایی داشتن اقامت انگلستان

انگلستان یکی از محبوبترین کشورها برای مهاجرت به حساب می آید به این دلیل که شرایط آب و هوایی آن مناسب، زبان مردم این کشور انگلیسی و اقتصاد خوب و هم چنین فر هنگ مردم این کشور قوی می باشد. این کشور پهناور 26 میلیون جمعیت د ارد و به این دلیل که سیستم آموزشی آن بسیار قوی است و کیفیت مدارس و دانشگاه های این کشور جزء بالاترین کشورها محسوب می شود هم چنین امنیت بالایی دارد خیلی از مردم به دنبال این هستند که اقامت انگلستان را دریافت کنند. یکی از مزایای مهاجرت به انگلستان این است که شما می توانید به هر کشور دیگری که بخواهید بروید به این دلیل که پاسپورت انگلستان یکی از معتبرترین پاسپورت های موجود در جهان می باشد.

اگر شما تابعیت انگلستان را داشته باشد می توانید کلی از مزایای انگلستان را داشته باشید مثلا تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلیس، امنیت اجتماعی و شغلی دارید، آب و هوای معتدل و خوبی دارد این ها از مزایای زندگی در انگلیس می باشد . اما مزایای مهاجرت به انگلیس به این صورت می باشد که:

  1. حق زندگی در انگلیس برای همیشه برای شما ثبت می شود.
  2. گذرنامه انگلیسی دارید و می توانید به هر کشور د یگری که می خواهید سفر کنید.
  3. حقوق کامل شهروندی (این شامل حق رأی در انتخابات و حق نامزدی برای پست های دولتی است)
  4. خدمات پزشکی NHS رایگان دریافت می کنید.
  5. هیچ محدودیتی برای داشتن کار ندارید.

روش های مهاجرت به انگلیس چیست؟

مهاجرت به کشور های دیگر روش های مختلفی دارد که می توانید بسته به موقعیت زندگی و اجتماعی خودتان هر کدام را که می توانید انتخاب کنید و با آن روش اقدام به مهاجرت کنید. در بعضی از کشورها مهاجرت کاری راحت تر می باشد در بعضی کشورها نیز مهاجرت تحصیلی در بعضی از کشورها نیز مهاجرت از طریق ازدواج راحت تر می باشد در ادامه هر کدام از روش ها را برای شما معرفی می کنیم اما برای این که اطلاعات دقیقی از مهاجرت را کسب کنید بهتر است که به یک دفتر مهاجرتی مراجعه کنید تا اطلاعات کامل و دقیق به شما ارائه بدهد.

  • مهاجرت کاری به انگلیس
  • مهاجرت تحصیلی به انگلیس
  • مهاجرت به انگلستان و اخذ تابعیت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق ازدواج به انگلستان
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به انگلیس
  • مهاجرت به انگلیس از طریق پناهندگی

مهاجرت کاری به انگلیس

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که می خواهید از طریق کار مهاجرت کنید باید در نظر بگیرید که از طریق اخذ پیشنهاد شغلی از کارفرما در آن کشور، یا از طریق ویزاهای جستجو کار، یا از طریق ویزاهای کاری برای افراد متخصص (نظیر اسکیل ورکر کانادا، نیوزلند) که بر اساس سیستم امتیاز بندی می باشد اقدام کنید.

افرادی که می خواهند به کشور انگلستان وارد شوند باید کارفرمایان انگلیسی را متقاعد کنند تا فرد را استخدام کند و دعوتنامه کاری برای فرد ارسال کند، از این طریق شما می توانید وارد خاک انگلستان شوید. این نوع ویزاها به صورت کوتاه مدت و بلند مدت می باشد. اگر می خواهید اقامت انگلیس را داشته باشید باید ویزای بلند مدت کاری دریافت کنید که حدود 5 سال حق اقامت در انگلیس را خواهید داشت و قابل تمدید نیز می باشد کارفرمایان باید حداقل 2500 پوند به این افراد حقوق پرداخت کنند.

مهاجرت تحصیلی به انگلیس

انگلستان یکی از کشورهای خوب برای تحصیل به حساب می آید و افراد زیادی از سراسر دنیا به این کشور برای تحصیل مهاجرت می کنند. باید در نظر بگیرید که از سن 6 سالگلی تا 18 سالگی باید تحصیل کنید و دیپلم 12 ساله داشته باشید تا بتوانید به دانشگاه های این کشور وارد شوید همچنین نمره آیلتس شما باید حداقل 6 باشد تا بتوانید برای لیسانس که 3 ساله می باشد وارد شوید. برای مقاطع بالاتر مانند فوق لیسانس نیز باید مدرک لیسانس را داشته باشید و همچنین آیلتس شما 6.5 به بالا باشد.

سریع ترین راه دریافت مهاجرت به انگلستان

هزینه مهاجرت به انگلستان

یکی از شورهایی که می توانید به آن مهارجت کنید کشور انگلستان می باشد به این دلیل که هزینه زندگی در انگلستان بسیار بالا می باشد به طور مثال برای 3 وعده غذا برای دو نفر باید 50 پوند هزینه کنید. استفاده از حمل و نقل عمومی برای هر نفر در یک ماه 65 پوند هزینه در بر دارد. همچنین اجاره یک واحد آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر برای یک ماه 750 پوند هزینه در بر دارد. این ها هزینه های زندگی و مهاجرت به انگلستان می باشد.

اما اگر هزینه کلی مهاجرت به انگلیس از ایران را بخواهیم بگویم باید تمامی شرایط، روش مهاجرت، فرد و… را در نظر بگیریم تا هزینه مهاجرت به انگلیس را متوجه شویم. مهاجرت به انگلیس دقیقا مانند مهاجرت به فنلاند و دیگر کشور ها دارای انواع روش های مهاجرتی می باشد که در ادامه به آنها می پردازیم.

وکیل مهاجرت به انگلستان

مشاوره رایگان مهاجرت به انگلستان

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *