28/04/2024
موسسه کامیاران سپهر دانش

موسسه کامیاران سپهر دانش

چت آنلاین با موسسه کامیاران سپهر دانش

در این مطلب از سایت نیک هجرت به معرفی خدمات موسسه کامیاران سپهر دانش در شیراز می پردازیم. برای اطلاعات بیشتر و نحوه دریافت مشاوره آنلاین تا انتها همراه ما باشید.

موسسه کامیاران سپهر دانش

معرفی موسسه کامیاران سپهر دانش

موسسه کامیاران سپهر دانش پس از اخذ مجوز رسمی از وزارت علوم ایران و کسب تجربه بلند مدت در زمینه برقراری ارتباط میان دانشجویان مشتاق به تحصیل و مهاجرت به کشورها و موسسات آموزشی سراسر جهان سالهاست مشغول به فعالیت میباشد.
حوزه اصلی فعالیت ما انجام کلیه امور مشاوره و اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و پیراپزشکی، رشته های فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر از دانشگاههای خارج از کشور میباشد.
تیم حرفه ای موسسه در دفتر ایران و نیز در کشورهای مقصد، با توجه به نیازهای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور پروسه ارائه خدمات خود را به گونه ای طراحی کرده است که کلیه امور مربوط به چیدمان و اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی، هماهنگی و تسهیل اخذ تاییدات و امور ترجمه مدارک، اخذ وقت سفارت و لگال مدارک و نیز مشاوره در زمینه اخذ مدرک زبان مورد نیاز و نیز امور ترانسفر و خدمات در کشور مقصد به سادگی و با اطمینان خاطر صورت پذیرد.
تیم متعهد ما آماده است که شما را در هر مرحله از فرایند ادامه تحصیلتان یاری دهد.
چنانچه قصد تحصیل در کشورهایی نظیر آلمان ، مجارستان و چین که مقصد این روزهای اکثر دانشجویان میباشد را دارید ، ما آماده مشاوره و انجام تمام خدمات مهاجرتی شما هستیم.

  • اعزام دانشجو به آلمان
  • اعزام دانشجو به چین
  • اعزام دانشجو به مجارستان

موسسه کامیاران سپهر دانش

اطلاعات تماس موسسه کامیاران سپهر دانش

شماره تماس: 091991910280713627137607136284787
وب سایت:
www.sepehrdanesh2.com
اینستاگرام:
sepehrdanesh_institute
آدرس: شیراز، ستارخان، روبروی ولیعصر، ساختمان خضرا 1، طبقه سوم، واحد 35
ساعت کاری: شنبه تا چهار شنبه: 9:00 الی 14:00 – پنج شنبه 9:00 تا 13:30

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *