20/04/2024
لیست دفاتر مهاجرتی در پاسداران تهران

لیست دفاتر مهاجرتی در پاسداران تهران

در ادامه این لیست از نیک هجرت، اطلاعات کاملی از تمامی دفاتر مهاجرتی در پاسداران تهران را به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز و نحوه دریافت اقامت دائم و اخذ ویزا کشور موردنظرتان با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

لیست دفاتر مهاجرتی در پاسداران تهران

لیست کامل دفاتر مهاجرتی در پاسداران تهران

ردیفنام دفتر مهاجرتینشانیشماره تماس
1شرکت مهاجرتی ویزایارتهران، خیابان پاسداران، خیابان اسلامی، نبش بوستان نهم(جعفری)02126473724
2پژوهندگان عصر برناتهران، پاسداران، حیابان گل نبی02122846865
3خدمات تحصیلی ایرانیان رهنما پارستهران، خیابان پاسداران، نگارستان ششم02122887349
4تحصیل در انگلستان اسپینکر کالجتهران، پاسداران، خیابان گل نبی، برج زمرد02122896067

بهترین موسسه های مهاجرتی پاسداران

در لیستی که در بالا برای شما گرد آوری کرده ایم، می توانید بهترین موسسه های مهاجرتی در محدوده پاسداران تهران را مشاهده کنید. با کمک این موسسه ها شما می توانید به کشوری هایی مانند کانادا، آلمان، استرالیا، آمریکا، ترکیه و … مهاجرت کنید و ویزای دائم یا ویزای موقت را دریافت کنید.

مشاوره مهاجرتی در محله پاسداران تهران

برای مهاجرت باید از چند یا حداقل یک دفتر مهاجرتی معتبر و حرفه ای که به صورت تضمینی اقامت شما را می گیرد مشاوره دریافت کنید. در جدولی که برای شما گردآوری نموده ایم می توانید اطلاعات بهترین موسسه های مهاجرتی در پاسداران تهران را مشاهده کنید.

لیست دفاتر مهاجرتی در پاسداران تهران

هزینه اخذ ویزای دائم

برای این که بدانید هزینه مهاجرت شما چقدر می باشد باید نحوه اقامت خودتان را اطلاع داشته باشیدو مهاجرت به صورت تحصیلی با مهاجرت به صورت کاری متفاوت می باشد و همچنین مهاجرت سرمایه گذاری نیز هزینه متفاوتی برای شما در بر دارد. در جدول بالا دفاتر مهاجرتی معتبر محدوده پاسداران تهران را مشاهده میکنید برای کسب اطلاعات در مورد هزینه های لازم با آنها تماس بگیرید.

در صورتی که به دنبال بهترین آژانس های هواپیمایی در پاسداران تهران، لیست کاملی از آن را در سایت نیک هجرت می توانید مشاهده فرمایید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *