20/04/2024
بهترین روش های مهاجرت به تایلند

بهترین روش های مهاجرت به تایلند

تایلند یکی از کشور های جنوب شرق آسیا می باشد و یکی از مقاصد گردشگری جهان محصوب می شود. این کشور در سال های اخیر یکی از مقاصد مهاجرتی ایرانیان محسوب می شود. به همین دلیل ما در ادامه بهترین روش های مهاجرت به تایلند را بررسی خواهیم کرد.

روش های مهاجرت به تایلند

در سال های اخیر تایلند یکی از کشورهای مهاجر پذیر بوده است و از طریق روش های مختلفی مهاجر قبول می کند. برای مهاجرت به این کشور آسیایی باید به نکاتی توجه داشته باشید. زبان تایلندی یکی از قدیمی ­ترین زبان ­های شرق آسیا می باشد و مردم این کشور به همین زبان صحبت می­ کنند. این کشور تنها راه ارتباط زمینی بین دو کشور مالزی و سنگاپور است. واحد پول تایلند بات (Baht) است و اسکناس ­های آن از بیست تا هزار باتی متغیر است. چون تایلند به دریا نزدیک است بیشتر مواقع آب و هوای معتدل دارد. آوریل گرم ترین ماه آن است و جشن آب در تایلند در همین ماه برگزار می شود.

بهترین روش های مهاجرت به تایلند

شما از طریق تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری می توانید به این کشور مهاجرت کنید و با توجه به روش انتخابیتان، ویزای این کشور را دریافت نمایید.

مهاجرت سرمایه­ گذاری به تایلند

یکی از راه های مهاجرت به تایلند سرمایه گذاری در تایلند می باشد. افراد می ­توانند با راه ­اندازی کار و شغل های مختلف مثل کارهای صنعتی، کارخانجات، راه ­اندازی انواع تجارت­ ها و خرید ملک نسبت به اخذ اقامت اقدام کنند. بنا به گزارش بانک جهانی تایلند سریع ترین رشد جهانی اقتصادی را داشته است.

قوانین تایلند اجازه خرید زمین را در این کشور نمی ­دهد ولی افراد می­ توانند با خرید ملک برای خود اقامت سالیانه دریافت کنند. ثبت شرکت یکی از روش­ های دیگر برای دریافت اقامت می­ باشد که اگر دقیق به اجرا دربیاید می ­توان در این کشور ماندگار شد.

برای دریافت بهترین روش های تضمینی دریافت اقامت و ویزای تایلند می توانید از دفاتر مهاجرتی در شیراز مشاوره دریافت نمایید.

بهترین روش های مهاجرت به تایلند

مهاجرت به تایلند

قابل ذکر است که یک شرکت محدود تایلندی از لحاظ قانونی یک نهاد مستقل حقوقی می ­باشد که متعلق به سهامداران که حداقل سه سهامدار می­ باشد است. توسط یک مدیرعامل مدیریت می­ شود. برای ثبت شرکت کردن در تایلند نیازمند داشتن ۲ شریک تایلندی می ­باشید که ۵۱% از سهام شرکت به نام آنها باشد و به ازای هر 1 نفر خارجی باید 4 نفر تایلندی در شرکت مشغول بکار شوند. به ازای هر کارمند خارجی باید 2 میلیون بات تایلند، سرمایه شرکت شما اضافه گردد.

بدین معنی که ۴۹% از سهام شرکت به نام خارجی ­ها می ­تواند باشد و ۵۱% از سهام شرکت به نام یک تایلندی باشد. هر شخص می­ تواند در این کشور نسبت به ثبت شرکت اقدام کند و پس از آن نسبت به تحویل مدارک مورد درخواست جهت اخذ اقامت اقدام نماید شایان ذکر است که اقامتی به ناک خاص اقامت ثبت شرکت معنی ندارد.

مهاجرت تحصیلی به تایلند

برای گرفتن ویزای تحصیلی، می توانید در یکی از موسسات آموزش عالی این کشور ثبت نام کنید. باید در ابتدا مدارک و شرایط شما بررسی شود سپس می توانید برای پذیرش تحصیلی رشته موردنظرتان اقدام کنید. برای ثبت درخواست ویزای تحصیلی باید کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار و عکس جدید پاسپورتی ارائه بدهید. این ویزا در این مرحله 1 ساله اعتبار داشته و اجازه تردد و اقامت 90 روزه به دانشجو می دهد.

بهترین روش های مهاجرت به تایلند

بهترین روش های مهاجرت به تایلند

مهاجرت کاری به تایلند

داشتن مهارت و تخصص ویژه در کار و اشتغال به عنوان یک امتیاز ویژه برای کارفرمای تایلندی محسوب می شود و می تواند احتمال پذیرش متقاضی را تا حد زیادی افزایش دهد. متقاضی به منظور اخذ مجوز کار در تایلند باید دارای ویزای اقامت تایلند و یا ویزای غیر مهاجر این کشور باشد.

علاوه بر این درخواست کار در این کشور برای متقاضی خارجی باید از طریق کارفرمای تایلندی انجام شود. متقاضی قبل از دریافت ویزای کار تایلند باید ویزای غیر مهاجری و ویزای اقامتی خود را دریافت کند. متقاضیان برای اخذ ویزای کار تایلند باید دارای کارت شناسایی مالیاتی باشند. کارت شناسایی مالیاتی نشان دهنده فعالیت کاری متقاضی در شرکت های تایلندی می باشد.

برای آشنایی با زیباترین شهرهای کوچک جهان می توانید به لینک درج شده از سایت نیک هجرت مراجعه کنید.

بهترین روش های مهاجرت به تایلند

مهاجرت کاری به تایلند

در صورتی که متقاضی قصد تمدید ویزای کار تایلند را داشته باشد، میزان سوددهی و فعالیت اقتصادی متقاضی در کشور تایلند حائز اهمیت می باشد. به منظور کار و اشتغال در کشور تایلند متقاضی باید دارای درآمدی به میزان ۵۰ هزار بات در سال باشد. در صورتی که شغل مورد نظر فاقد این شرط باشد، متقاضی باید در درخواست خود مجوز شغلی برای ۳ سال و سابقه کار و فعالیت در کار فعلی برای مدت یک سال و درآمد سالانه ۸۰ هزار بات برای مدت ۲ سال را مطرح کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *