05/05/2024
برج خلیفه یکی از تفریحات رایگان در دبی

تفریحات رایگان در دبی

وقتی درباره تفریحات رایگان در دبی صحبت می‌کنیم، بدیهی است که افراد شگفت زده شوند. دبی هیچ‌گاه یک شهر ارزان نبوده است! اما در این مقاله از سایت نیک هجرت قرار است برخی از فعالیت‌هایی که در این شهر بدون هزینه انجام می‌شوند، را بررسی کنیم. بنابراین، اگر شما قصد سفر به دبی را دارید و به شما اهمیت می‌دهد تا با اضافه کردن تفریحات رایگان به لیست برنامه‌های سفرتان، هزینه‌ها را کاهش دهید، به جای مناسبی آمده‌اید. این مقاله به‌طور کامل برای شما طراحی شده است.

جاهای دیدنی و تفریحات رایگان در دبی

شهر دبی با دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی فوق العاده‌ای برای گردشگران به شما امکان می‌دهد تا تجربه‌ای یکتا در سفرتان به دبی داشته باشید.

برج الخلیفه یکی از برج‌های مشهور و بلند جهان است که می‌توانید از بالای آن مناظر دل‌انگیزی از شهر دبی را ببینید. آب‌نمای موزیکال نیز یک جاذبه زیباست که با بازی نور و آب، تلفیقی از صدا و رنگ را ایجاد می‌کند.

در خیابان السرکال، مجسمه بال‌های مکزیکی را مشاهده خواهید کرد که با طرح و زیبایی خود، توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

برج خلیفه یکی از تفریحات رایگان در دبی

محوطه برج خلیفه یکی از تفریحات رایگان در دبی

برج خلیفه، نه‌تنها نماد بارز دبی، بلکه بالاترین ساختمان جهان نیز است. در مقاله جاذبه‌های دبی، به طور کامل درباره برج خلیفه توضیح داده‌ایم و اکنون قصد داریم درباره جاذبه‌هایی که در خارج از برج وجود دارند، بیان کنیم. مشاهده بلندترین ساختمان مردان، تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز است؛ اما اگر شاهد آتش‌بازی‌هایی در کنار آن باشیم، بسیار لذت بخش می‌شود. البته نباید از کافه‌ها و چشم‌اندازهای زیبای اطراف آن فاصله بگیریم و شاید جاذبه‌ای که همه چیز برتر از همه است، نمایش‌های تبلیغاتی هفتگی بر روی ساختمان است که از گران‌ترین تبلیغات جهان به حساب می‌آید و افراد می‌توانند با پرداخت مبالغ بزرگ، چند دقیقه تصاویر مورد نظر خود را بر روی برج مشاهده کنند.

  • آدرس برج خلیفه: بلوار شیخ محمد بن رشید

خیابان الرسکال یکی تفریحات رایگان در دبی

خیابان الرسکال در دبی

این خیابان، ویژه علاقمندان به فرهنگ و هنر است و تعداد حدود 20 گالری را در 100 هزار متر مربع فضا، در خود جای داده است. در این منطقه، آثار خاص و بی‌نظیر در زمینه هنرهای تجسمی و سایر هنرها، از هنرمندان معروف سراسر جهان جمع‌آوری شده است. پنجره‌نگری در بخش‌های مختلف این خیابان، بدون نیاز به پرداخت هزینه ممکن است و شما می‌توانید رایگان از این آثار هنری لذت ببرید.

  • ساعت بازدید از خیابان الرسکال: از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر
  • آدرس خیابان الرسکال: غرب دبی، منطقه صنعتی القوز، خیابان هفدهم

مجسمه بال‌های مکزیکی

به جهت بهره‌برداری کامل از سفر به دبی، یک قاب بسیار زیبا کافی است. این قاب بسیار زیبا قابل استفاده در جلوی مجسمه بال‌های مکزیک را داراست و در عین حال دو بال فرشته بر روی شانه‌های شما جای می‌گیرند و پس زمینه‌ای فوق‌العاده از برج خلیفه را در پشت سر خواهید داشت. بدون شک، اینجا بهترین نقطه برای ثبت یک عکس یادگاری از سفر شما به دبی است. برای مشاهده بهترین تور دبی از شیراز و آشنایی با خدمات آژانس ها به صفحه درج شده از نیک هجرت مراجعه کنید.

  • آدرس بال‌های مکزیکی: بلوار شیخ محمد بن رشید

دبی کریک

دبی کریک

نهری عظیم از میان شهر دبی عبور می‌کند که به طور مشترک بخش‌های دیره و بور را از یکدیگر جدا می‌کند. طول این رودخانه کمتر از 14 کیلومتر است و شما ممکن است در نقاط مختلف شهر، امکان قدم‌زدن در حاشیه آن را داشته باشید. اطراف دبی، کریک‌هایی برای پیاده‌روی ساخته شده است و شما می‌توانید در طول روز، از چشم‌انداز زیبای آن لذت ببرید و همچنین با قایق در آب حرکت کنید. اگر می خواهید به دبی سفر کنید از قبل باید ویزای دبی را دریافت کنید. برای اطلاعات کامل در زمینه ویزای دبی از شیراز می توانید به صفحه درج شده از سایت نیک هجرت مراجعه کنید.

تفریحات رایگان در دبی

آبشار کانال دبی

آبشار کانال دبی در منطقه مارینای دبی واقع شده و از شگفت‌انگیزترین سازه‌های معماری این شهر به حساب می‌آید. این آبشار به لطف نورپردازی زیبا‌ی که برای آن طراحی شده است، در شب ها به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی دبی شناخته می‌شود.

  • آدرس آبشار کانال دبی: اتوبان شیخ زاید، حوالی برج‌های تجارت جهانی

آبشار کانال دبی

فواره دبی یکی از جاذبه های دیدنی

دبی، جایی برای تفریح و آرامش نیست فقط، بلکه لقب بزرگترین مجسمه زنده‌ای که به موسیقی کند و به همراه تحرک قطرات آب همراه شده است را به خود اختصاص داده است. اینکه چرا فواره دبی یکی از بهترین و رایگان‌ترین تفریحات در دبی است، چندان نیاز به توضیح ندارد. تماشای جذابیت و دستیابی به این هنر طبیعی که قلب دبی را تشکیل می‌دهد و در آن قطرات آب با وفق دادن خود به رقص موسیقی، نمایشی فوق‌العاده را به روی توریست‌ها و ساکنان این شهر جذاب نشان می‌دهند. تماشای این نمایش برای چند ساعت هم می‌تواند افراد را سرگرم و مسحور کند. فواره دبی فقط یک آب‌نمای زیبا نیست، بلکه به عنوان بزرگترین اثر هنری موسیقالی جهان به شمار می‌آید. به همان اندازه که این شهر برخوردار از «ترین‌ها» در دسته‌های مختلف است، مناسب است پیش از سفر، اطلاعات لازم را در مورد نحوه برگزاری سفر به دبی و خوشگذرونی در آن را بدست آورید.

  • آدرس فواره دبی: خیابان شیخ محمد بن راشد، دریاچه مصنوعی

سخن پایانی:

پیدا کردن جاهای دیدنی رایگان در دبی چالشی سخت به نظر می‌رسد، اما نا‌امید نباشید؛ زیرا این امکان وجود دارد. در این مقاله، تلاش کرده‌ایم با آوردن تفریحات رایگان در دبی، دیدگاه شما را نسبت به این مسئله تغییر دهیم؛ البته باید توجه داشت که هیچ کس، برای استفاده از این فعالیت‌های رایگان، نیازی به مراجعه به جاهای پربازدید و تفریحات پرهزینه در خاورمیانه ندارد! اما این توصیه‌ها به شما کمک می‌کنند تا هزینه‌های سفر به دبی را کاهش دهید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *