05/05/2024
تفریحات رایگان در آنتالیا

تفریحات رایگان در آنتالیا

هنگام بحث در مورد تفریحات رایگان در آنتالیا، منظورمان چیست؟ بدون تردید شما فکر می‌کنید که شهری با این تعداد جاذبه‌های گرانبها قطعاً مکانی مناسب برای افرادی نخواهد بود که به هر دلیلی قصد دارند هزینه‌ها را کاهش دهند. اما حقیقت این است که هنگام سفر به این شهر زیبا، گزینه‌های فراوانی برای تفریح وجود دارد که همه آن‌ها به ضرورت گرانبها یا هزینه‌بر نیستند.

بهترین تفریحات رایگان در آنتالیا کدام ها هستند؟

منطقه کاله ایچی، بلوار آتاتورک، مسجد ییولی مناره، ساحل کنیالتی و ساحل لارا از جمله اماکنی هستند که در آنتالیا برای تفریح بسیار مناسب هستند. این جاذبه‌ها و سایر جاهایی که در این متن نامبرده شده‌اند، می‌توانند شما را تا چند روز به خود طلب کنند. بیشتر مسافران نگران هزینه‌های خود هستند و علاقه مندند به جاهای رایگان آنتالیا بروند. این امر کاملاً طبیعی است و مطمئناً شما تنها نیستید که برنامه ریزی خود را برای کاهش هزینه‌ها به این شکل انجام می‌دهید.

تفریحات رایگان در آنتالیا

سواحل رایگان آنتالیا

اکثر افرادی که به این منطقه سفر می‌کنند، علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار، بیشتر از همه به سواحل آنتالیا علاقه‌مند هستند. این سواحل، علاوه بر زیبایی طبیعی و شن‌های تمیز، امکانات رفاهی و تفریحات آبی متنوعی به همراه دارند که منجر به رونق بیشتر منطقه می‌شوند. اما چالشی که وجود دارد این است که در برخی نقاط، ساحل در اختیار هتل‌ها و اقامتگاه‌ها قرار دارد و مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا جهت استفاده از آن می‌شوید.

وجود جاهای خلوت در اوقات شلوغی مثل نوروز، یکی از ویژگی‌های دیگر سواحل آنتالیا است. با این حال، نگرانی مبنی بر کوچک بودن منطقه آنتالیا نیست. این منطقه دارای تعداد کافی سواحل زیبا برای استفاده عموم مردم است. در ادامه، تعدادی از این سواحل را بررسی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که در بسیاری از این سواحل، تفریحات مختلفی نیز وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

تفریحات رایگان در آنتالیا

ساحل کنیالتی (Konyaaltı Plajları)

کنیالتی، یکی از دو ساحل اصلی در شهر آنتالیا است که حتماً نباید آن را از دست بدهید، اگر به دنبال تفریحات رایگان در آنتالیا هستید. این ساحل هفت کیلومتر طول دارد و برخلاف شلوغی، هنوز هم جمعیت زیادی را آزار نمی‌دهد. در اینجا، شما می‌توانید تمامی تفریحات رایگان آنتالیا را تجربه کنید، از آب لذت ببرید و یک روز خوش آب و هوای خورشیدی را سپری کنید.

تفریحات رایگان در آنتالیا

تفریحات رایگان در آنتالیا

ساحل مرمرلی (Mermerli Plajı)

مرمرلی، ساحلی آرام و زیبا برای عکاسی، نشستن و لذت بردن از دریای مدیترانه است. این ساحل، احتمالا در نگاه اول آنتالیا تحت عنوان جاذبه‌های تفریحی قرار نمی‌گیرد. اما باید به یاد داشت که تفریح برای هر فرد معنای متفاوتی دارد. اگر شما نیز دنبال تفریحی با آرامش واقعی هستید، به ساحل مرمرلی سفر کنید. در این ساحل، هر کسی می‌تواند از شنا در آب‌های مرجانی لذت ببرد و همچنین از اسکله و نزدیکی به شهر قدیمی لذت کند. هرچند که پلاژ شنای ساحل مرمرلی جزو جاهای تفریحی رایگان آنتالیا نمی‌باشد، اما باز هم می‌توانید از این ساحل استفاده کرده و لحظات خوبی را در آن سپری کنید.

تفریحات رایگان در آنتالیا

ساحل لارا (Lara Beach)

ساحل لارا، یکی از سواحل نزدیک به شهر آنتالیا است که فاصله آن تنها 6 کیلومتر است. اخیراً لارا به علت استقبال گردشگران، به یک ساحل پراز امکانات تبدیل شده است، اما با این حال هنوز می‌توانید به صورت رایگان از زیبایی آن بهره‌مند شوید. بخش‌هایی از ساحل لارا، صخره‌ای هستند که برای علاقه‌مندان به چشم‌انداز زیبایی از دریا، بهترین مکان‌ها محسوب می‌شوند. علاوه بر آب و تاب، شما می‌توانید از طبیعت زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. لارا به تعدادی از بهترین مناطق آنتالیا برای سفر معروف است و یک ساحل پرطرف‌دار دارد. برای اطلاعات کامل به بهترین آژانس های مسافرتی در شیراز نیک هجرت مراجعه کنید.

تفریحات رایگان در آنتالیا

برج ساعت (Antalya Saat Kulesi)

برج ساعت آنتالیا، یکی از نمادهای قدیمی و معروف این شهر است. می‌توانید آن را به عنوان یک تفریح رایگان در آنتالیا ببینید. این بنا که کاملاً از سنگ ساخته شده است، در قرن نوزدهم حدود 80 برج ساعت داشته که تنها یکی از آن‌ها باقی مانده است و آن همین برج ساعت است. از طرفی، می‌توانید به اطراف برج ساعت نیز سر بزنید، زیرا مجموعه‌ای از کافه‌ها و رستوران‌ها در آنجا قرار دارند. بنابراین، اگر به دنبال تفریحات رایگان در آنتالیا نباشید، می‌توانید این مکان‌ها را نیز بررسی کنید.

بلوار آتاتورک آنتالیا (Atatürk Boulevard)

بلوار آتاتورک (Atatürk Boulevard)

یکی از تفریحات رایگان جذاب در آنتالیا، گشت و گذار در بلوار آتاتورک است. آنتالیا یک شهر است که بلوار اصلی آن به نام آتاتورک شناخته می شود. در این بلوار زیبا شما علاوه بر چشم‌انداز جذاب و باغات درخت‌کاری شده، می‌توانید به مراکز خرید آنتالیا هم سر بزنید. اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید برای مدتی در نیمکت‌هایی که در طول بلوار قرار دارند، بنشینید و از تماشای این منطقه لذت ببرید.اگر به دنبال رزرو تور آنتالیا از شیراز به صفحه درج شده از شیراز مراجعه کنید.

تفریحات رایگان در آنتالیا

منطقه کاله ایچی (Kaleiçi)

منطقه قدیمی آنتالیا، که به آن کاله ایچی نیز معروف است، جایی دیگر است که در طول گشت و گذار در شهر آنتالیا می‌توان به آن مراجعه کرد. این منطقه در واقع یک منطقه تاریخی است که در آن ساختمان‌هایی از دوران سلجوقی، عثمانی و روم باقی مانده است. بسیاری از بازدیدکنندگانی که قبلاً به کاله ایچی رفته‌اند، این منطقه را به عنوان نقشه آنتالیا توصیف کرده‌اند؛ زیرا همه چیز در آن به شکل زیبا و مدهوش‌کننده‌ای است؛ از کشتی‌های قرصه تا فروشگاه‌های آن. برای رزرو تورهای خارجی از شیراز اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

در اینجا سعی کردیم تا تعدادی از بهترین تفریحات آنتالیا را برای شما معرفی کنیم. اما از اینکه این شهر جاهای زیادی برای اکتشاف دارد، شما هم آگاهید. شما می‌توانید براساس علاقه‌های شخصی‌تان به بهترین تفریحات آنتالیا بروید. البته اگر قصد دارید کمتر پول بریداشت کنید، انتخاب شما محدودتر خواهد بود. اما حتماً به یاد داشته باشید که زمانی که به آنتالیا سفر می‌کنید، در واقع در یک منطقه تاریخی و منحصربه‌فرد از نظر طبیعت قرار می‌گیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *